Toegangssysteem bij LTC Keenenburg

02 juni 2023

Vanaf vrijdag 2 juni 2023 zijn alle magneetstrip paslezers vervangen door keypads. Dit betekent dat je je huidige ledenpas (met zwarte magneetstrip) niet meer kan gebruiken om toegang te krijgen tot het hek en alle toegangsdeuren. De enige mogelijkheid is dan via toegangscode of aan te schaffen toegangspas.

Om toegang te krijgen tik je jouw persoonlijke toegangscode in. Waar vind je de toegangscode?

1. Open de KNLTB ClubApp
  2. Klik onderaan op ‘Home’
  3. Boven in het scherm vind je jouw persoonlijke toegangscode

De toegangscode blijft 7 dagen geldig en wordt dan automatisch vervangen door een nieuwe code.
Als je niet met de toegangscode wilt werken of je hebt niet altijd je smartphone bij je, er is een mogelijkheid om een toegangspas te kopen voor €5,-

Enkele aandachtspunten:

• Als je geen optie toegangscode ziet staan in je app, dan betekent het dat je jouw KNLTB.Club app even moet updaten.
  • Als je ruilt van bardienst, vraag dan de toegangscode van de geplande persoon want alleen zijn/haar code is actief op dat tijdstip. Tijdens je geplande bardienst krijg je tijdelijk extra rechten voor toegang tot de opslagruimte.
  • Als je een nieuwe toegangspas hebt aangeschaft (via [email protected]), dan gebruik je die contactloos door deze even tegen de keypad aan te houden.
  • Als je nog saldo op je oude ledenpas hebt staan, zorg dat dit opgemaakt is voor het einde van het jaar. De kassa kan je info geven hoeveel er nog op staat.

Nog een laatste verzoek: Wil iedereen er op letten dat je bij het betreden en het verlaten van het park steeds het toegangshek achter je sluit. Ben je de laatste die vertrekt, wil je er dan extra op letten dat het toegangshek dicht is? Dank alvast!

Bij vragen of problemen over toegang, neem dan contact op met Walter van der Sloot of Arja Boks

Nieuwscategorieën