Vacaturebank LTC Keenenburg

We kunnen ze goed gebruiken en elke vereniging heeft ze hard nodig. Nieuwe vrijwilligers om alle werkzaamheden en activiteiten voor de vereniging te doen. Daarom een oproep: heb je een paar uurtjes over en wil je LTC Keenenburg graag helpen? Kijk dan of één van de onderstaande vrijwilligerstaken misschien iets voor jou is en meld je aan.

Redactieleden gezocht
Hoe informeer je onze leden, en op welke wijze? Dat is vaak de hamvraag, binnen de redactie.   Als redactielid is het vaak snel schakelen als er nieuws te melden is. Gelukkig hebben wij daar de goede middelen voor in onze KNLTB omgeving.
De redactie bestaat momenteel uit 3 leden en aanvullende versterking vanuit het bestuur. Een te kleine groep waar veel werk op afkomt. We zoeken een duizendpoot, die initiatieven kan nemen, zodat we het werk kunnen verdelen onder de redactieleden.
Het werk kun je vanaf huis doen en je eigen tijd bepalen. Eindeloze vergaderingen blijven bij ons achterwege. Zie je dit zitten? Mail dan naar de redactie.

Parkafsluiters gezocht
Een groep van afsluiters doen ’s avonds omstreeks 23:00 uur een controle ronde en sluiten het clubhuis en park af.
Je komt in het huidige team met 2 personen per dag en 1x per week, keuze is in overleg naar behoefte. Er wordt elke avond na het spelen afgesloten. Dat houd in dat jij als laatste na de eventuele bar vrijwilliger, een controle ronde loopt en controleer of alle deuren dicht zijn, er is opgeruimd en vervolgens de lichten uit doet. Daarna bij vertrek het alarm aanzetten en het toegangshek dicht doen. Het kost je als je ook speelt op die avond maar een ½ uurtje. E.e.a. in goed overleg met je team genoten wie wanneer afsluit. Je bardiensten plicht vervalt hiermee. Kom bij ons team en meld je aan.

Versterking schoonmaakcommissie
LTC Keenenburg heeft een mooi clubgebouw. Om dit mooi te houden heeft LTC een schoonmaakcommissie. Op het ogenblik zijn we met 21 dames in de schoonmaakploeg die in groepjes werken. Per groep ben je 3 a 4 keer per jaar aan de beurt. De werkzaamheden zijn de bar en de keuken schoonmaken. Ieder jaar wordt er een schema gemaakt waar je op kan zien in welke week je aan de beurt bent en of je de bar of keuken moet schoonmaken. Wat er precies schoongemaakt moet worden staat beschreven. Je kan met je eigen groepje bepalen wanneer je in die week gaat schoonmaken. Als de week niet uitkomt i.v.m. vakantie of andere redenen kan je onderling ruilen. De rest van het clubgebouw wordt schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf daar hoeven wij niets aan te doen. Zoals je weet maken veel handen licht werk en daarom zou fijn zijn als er nog meer dames/heren zich aanmelden om ons te helpen.
Voor aanmelden of vragen kan je terecht bij Saskia Roessen 06-23495106 en Ellen de Kok 06-41606013