Bardienst bij LTC Keenenburg

Bij LTC Keenenburg wordt er van de leden een kleine verplichte bijdrage verwacht om de clubleden van een natje en een droogje te voorzien in de vorm van het draaien van 1 of 2 bardiensten. Van ieder lid wordt dit in principe verwacht. Met deze inspanning van ieder lid kunnen we de prijzen van de consumpties in ons clubhuis op een redelijk prijspeil houden en geeft het als plezierige bijkomstigheid clubbinding! Samen de club dragen en in stand houden.

De barcommissie heeft de zware taak om het inplannen te coördineren.
Alle leden vanaf 18 jaar (dat geldt dus ook voor de leden van 60+) twee bardiensten moeten draaien, in te plannen in de periode vanaf eind maart tot en met oktober. Mensen die in een commissie zitten, krijgen hiervoor vrijstelling. Leden die schoonmaakdienst doen, vragen we minstens 1 bardienst in te plannen. In de app staan de bardiensten al “open”.
Maar wil je gewoon een keer extra bardienst draaien zijn we daar ook heel blij mee als barcommissie! Er is een aantal leden die elke maand 1 dienst draaien op een vaste dag en daar zijn we heel blij mee! Competitieteams draaien met hun team een bardienst (hele dag) tijdens de competitie.

Hoe schrijf je in voor een bardienst?
Je kunt het inplannen op verschillende manieren doen: via de knltb club app op je telefoon is het een fluitje van een cent. Maar het kan ook via inloggen op de website mijn.knltb.club

Inplannen via internet:

1. Open je browser en ga naar https://mijn.knltb.club
  2. Vul bij de zoeknaam van de club in: Keenenburg
  3. Log daarna in met je bondsnummer of clublidnummer en je wachtwoord die je per mail hebt ontvangen. Je kan ook kiezen voor de wachtwoord-vergeten-functie, als je de mail niet meer hebt.
  4. Zoek nu een geschikte datum/tijd voor jezelf en klik dan op de knop “Details” en plan je vervolgens in door op de knop “Inplannen” te klikken.

Inplannen via de App op je mobiele telefoon:

1. Open de KNLTB ClubApp en log in
  2. Klik onderaan op het huisje waaronder “Club” staat
  3. Kies nu bovenaan voor “Diensten”
  4. Zoek een gewenste datum waarbij minimaal staat  ‘1 beschikbaar’ en klik hier op
  5. Zoek een gewenste tijdsperiode (soms staat er maar 1) en klik hier op
  6. Controleer de datum en tijd en druk op de knop ‘Inschrijven
Zoek nu naar in ieder geval 2 diensten die je goed uitkomen en bevestig deze diensten. Korte instructies volgen hieronder. Let op de aanvangstijden van de diensten en zet ze in je agenda! Ben je je wachtwoord vergeten of wil je deze opnieuw instellen. Klik dan HIER.

Wegwijs achter de bar:
Ben je nieuw achter de bar of weet je niet alles meer te vinden? Op de website is een draaiboek voor de bar-procedure te downloaden. In dit draaiboek staan de taken omschreven die zich voordoen gedurende een bardienst en een uitgebreide instructie hoe te handelen bij een bardienst! Leuk om door te nemen.

Wij van de barcommissie zijn van mening dat als je bardienst draait, je daarnaast niet ook nog even kan tennissen. Iedereen wil toch graag een beetje in de watten gelegd worden door de barman of barvrouw. En je hoeft niet stil te zitten achter de bar, er zijn genoeg taakjes te doen, kijk maar eens in het barboek bij de downloads! Alles wat je doet, doe je voor de vereniging!

Als u uw bardienst ingevuld heeft in het schema (zie de beschrijving), krijgt u daarvan tijdig een bericht dat u verwacht wordt. Met onze huidige banen is het na een regenbui al snel mogelijk om weer te spelen, dus ook met een regenbuitje in de lucht wordt u verwacht achter de bar, als het droog is stromen de leden weer toe! Wij zullen ook nog een keer telefonisch contact met u opnemen om u aan de bardiensten te herinneren. Het is gewoon fijn als we op iedereen kunnen rekenen.

Mocht u toch nog ergens mee zitten of problemen hebben of hele goede voorstellen: mail dan naar:   [email protected]

Graag zo snel mogelijk invullen, anders moeten wij het voor u doen.

Barcommissie LTC Keenenburg

Bardienst bij LTC Keenenburg.pdf Draaiboek bar LTC Keenenburg 2015.pdf