Jeugdpakket

Lijkt het je leuk te gaan tennissen,  maar heb je geen tennisracket?   Dan hebben we nu iets leuks…

LTC Keenenburg heeft speciaal voor de jeugd  van 4 tot en met 12 jaar een Jeugdpakket samengesteld.  Wat hier in zit?

10 Tennislessen
Een GRATIS tennisracket
Een seizoen Lid van LTC Keenenburg,
inclusief lidmaatschap van de KNLTB
——->  nu voor 70 euro !!

De tennislessen worden gegeven door ervaren en gediplomeerde tennisleraren van onze tennisschool &TennisAcademy. De lessen duren 45 minuten en kunnen in overleg worden ingepland op maandag en donderdag tussen 15:30 en 18.30 uur. Start van de lessen in overleg te bepalen.

Je kunt eenmalig gebruik maken van deze aanbieding en alleen wanneer je nog niet eerder lid bent geweest van LTC Keenenburg.

Aanmelden kan gewoon via de pagina Lid worden. Kies het jeugdlidmaatschap tot 12 jaar en zet bij Extra-info dat het gaat om het JEUGDPAKKET.
Vergeet niet om ook een digitale pasfoto mee te sturen.

LTC Keenenburg
Wij zijn een gezellige en actieve tennisvereniging en 4x Advantage RedCourt banen en 2x Padelbanen, alles met LED verlichting. Onze vereniging ligt op het sportpark in Schipluiden en is ook goed bereikbaar vanuit Delft en omgeving. Voor meer informatie zie deze website of volg ons via Facebook.