Jeugdpakket

LTC Keenenburg biedt de Jeugd tot 12 jaar een compleet jeugdpakket aan !

• tennisracket;
  • tennislessen;
  • lidmaatschap.

De tennislessen worden gegeven door ervaren en gediplomeerde tennisleraren van onze tennisschool &TennisAcademy. De lessen duren 45 minuten en kunnen in overleg worden ingepland op maandag en donderdag tussen 15:30 en 18.30 uur.

Naast de tennislessen, lidmaatschappen en het tennisracket biedt het jeugdpakket ook de mogelijkheid om jeugdcompetitie te spelen en om deel te nemen aan diverse jeugdactiviteiten die de jeugdcommissie organiseert.

Aanmelden kan via de pagina  Lid worden.  Kies het jeugdlidmaatschap tot 12 jaar en zet bij extra-info dat het gaat om het 'jeugdpakket’.

*Let op dat het jeugdpakket eenmalig is en alleen geldt als je nog niet eerder lid bent geweest van LTC Keenenburg.

Voor vragen, dan is de jeugdcommissie te bereiken via : [email protected]

LTC Keenenburg
Wij zijn een gezellige en actieve tennisvereniging en 4x Advantage RedCourt banen en 2x Padelbanen, alles met LED verlichting. Onze vereniging ligt op het sportpark in Schipluiden en is ook goed bereikbaar vanuit Delft en omgeving. Voor meer informatie zie deze website of volg ons via Facebook.