Padelbaan reserveren voor leden

Het is mogelijk om een padelbaan af te hangen. Dit kan via de KNLTB ClubApp. Heb je deze app nog niet? Installeer hem dan snel. Zie de uitleg van het gebruik van de KNLTB ClubApp

De regels voor het afhangen van de padelbanen wijken iets af van de regels voor het afhangen van tennisbanen. Zie hieronder de belangrijkste boekingsregels:

• Het is mogelijk tot twee weken vooraf te reserveren op Padelbaan-1
  • Als 2 dagen (48uur) vantevoren Padelbaan-2 niet extern verhuurd is, kan je die ook reserveren.
  • Je boekt een baan voor 1 uur. Ook als je met minder personen speelt. Let op: Padel speel je met 4 personen
  • Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kan je in de ledenlijst zoeken naar spelers of kan je kiezen uit één van jouw tennismaatjes. Je kan hier ook een niet-lid als introducé toevoegen. De prijs wordt automatisch toegepast.
  • Aanhangen moet altijd, ook als het niet druk is.
  • Het is niet toegestaan om niet leden gratis mee te laten spelen
  • Als lid kun je de komende periode gratis gebruik maken van de padelrackets die in de hal hangen bij de betreffende baan. Na gebruik hang je het racket terug.
  • Je kan tijdens de boeking een blik ballen (7,5 euro) kopen. Deze mag je  na afloop mee naar huis nemen.