Sponsoring

LTC Keenenburg heeft voor u diverse sponsormogelijkheden. Zie hiervoor het totaal overzicht in de afbeelding hieronder.

Nieuw is het bedrijfslidmaatschap:
Wat houdt een bedrijfslidmaatschap is? En wanneer is een bedrijfslidmaatschap interessant voor u?

Een bedrijfslidmaatschap staat op naam van uw onderneming en kan worden gebruikt door alle werknemers van uw onderneming. Voor u als ondernemer biedt u hiermee een sportieve mogelijkheid aan uw werknemers voor de snelst groeiend sport van Nederland. Maar ook voor uzelf biedt dit lidmaatschap de mogelijkheid onbeperkt te tennissen en/of te padellen op ons schitterende sportcomplex.
Per bedrijfslidmaatschap kunt u met 1 persoon padellen. Introduce's zijn gewoon mogelijk via het gebruikelijke introducee beleid.

Er zijn drie belangrijke verschillen met een standaard lidmaatschap op eigen naam,  die wij graag aan u meegeven voordat u een keuze maakt:

1. het standaard lidmaatschap op eigen naam kan alleen door deze persoon zelf worden gebruikt en is dus niet over te dragen naaar een ander zoals het bedrijfs lidmaatschap.
  2. Het bedrijfslidmaatschap kent geen KNLTB inschrijving en daardoor kun u vanuit dit lidmaatschap niet deelnemen aan toernooien en/of competities en club kampioenschappen.
  3. De kosten voor een regulier lidmaatschap op naam zijn eur 197,- per jaar en eenmalig inschrijvingskosten KNLTB ad eur 25,-. De kosten voor een bedrijfslidmaatschap is eur 275,- per jaar.

Toegang tot het sport complex bij een bedrijfslidmaatschap gaat via een pas ( creditcard formaat), bij een standaard lidmaatschap kan dit ook via een toegangscode in de KNLTB Club app.

De bedragen zijn exclusief BTW. De penningmeester geeft aan dat ze nooit BTW factureert.

Kortom, heeft u een onderneming zonder werknemers of met werknemers die niet geïnteresseerd zijn in tennis en/of padel, dan adviseren wij u alleen een keuze te maken voor een standaard lidmaatschap op naam. Maar als u uw medewerkers wellicht sportief wilt activeren is juist het bedrijfslidmaatschap een goede keuze.

Voor verdere vragen over het sponsoren van van mooie vereniging kunt u contact op nemen met Roland van Spengen. Lid van de sponsorcommissie en telefonisch bereikbaar op het nummer 06-27821076. Of stuur een email naar [email protected]