De vereniging

LTC Keenenburg
Wij zijn een gezellige en actieve tennisvereniging met rond de 300 leden en 4x Advantage RedCourt tennisbanen en 2x Padelbanen, alles met LED verlichting. Onze vereniging ligt op het sportpark in Schipluiden. Samen met de handbal- en voetbalvereniging zitten wij op de Tiendweg aan de rand van Schipluiden en is ook goed bereikbaar vanuit Delft en omgeving.

Historie
De tennisvereniging LTC Keenenburg is op 15 juni 1992 opgericht. De eerste zes jaar bestond de vereniging alleen slapend, dit omdat tennisbanen ontbraken. In april 1998 zijn op ons sportpark vier Canada Tenn banen in gebruik genomen en werd de tennisvereniging echt actief.
In 2011 zijn deze banen vervangen door vier Advantage Redcourt banen en in 2013 is het nieuwe clubgebouw in gebruik genomen. Begin 2023 zijn er ook twee Padelbanen aangelegd.
We zijn trots op de mooie accommodatie die we met elkaar hebben gerealiseerd waardoor we nu het hele jaar door kunnen tennissen en padel spelen.

Privacy
Bij LTC Keenenburg is de privacywetgeving van kracht. Iedere lid van LTC Keenenburg verstrekt persoonsgegevens waarvan je mag verwachten dat ze zorgvuldig worden verwerkt. LTC Keenenburg heeft een privacyverklaring opgesteld, deze is hier te lezen.
Mocht u nog vragen hebben over onze privacyverklaring of over de AVG in relatie met de vereniging dan kan je contact opnemen met [email protected]

Sportpark Schipluiden
Tiendweg 2
2636 HH  SCHIPLUIDEN   (zie Routebeschrijving)