Reserveren via Club APP van de KNLTB

Via de KNLTB ClubApp hebben leden eenvoudig toegang tot het laatste clubnieuws en activiteiten. Ze kunnen een tennismaatje zoeken, of een baan reserveren. Uitslagen van competities en toernooien zijn ook zichtbaar.

LTC Keenenburg gaat mee met de vernieuwing van de KNLTB door het gebruik van de KNLTB ClubApp voor mobiele telefoon of tablet. Heb je de app nog niet, download de KNLTB ClubApp via de App Store of Play Store. Zodra je de app hebt gedownload, zoek je LTC Keenenburg op via de zoekfunctie en kan je inloggen.

Wil je zien hoe eenvoudig de club app is? Bekijk dan het Filmpje KNLTB Clubapp. of bekijk de uitleg op de website van de KNLTB.
Wat kun je er allemaal mee doen?

• Je kunt direct vanuit de KNLTB ClubApp een baan afhangen of kun je een reservering plaatsen voor een aantal dagen vooruit.
  • Eenvoudig zoeken in de online ledenlijst en de gewenste personen opnemen als tennismaatje bij je favorieten en een verzoek sturen om te gaan tennissen.
  • Bekijk het wedstrijdprogramma, toernooien, uitslagen en standen van jouw competitieteam of juist die van je beste vriend(in).
  • Heel snel en gemakkelijk digitaal een tennis- of padelbaan reserveren (afhangen).
  • Op de hoogte blijven van het laatste nieuws van jouw club en de belangrijkste evenementenen.
  • Plan jouw bardiensten in wanneer het jou uitkomt.
  • De gegevens in je profiel zijn direct gekoppeld met het ledensysteem dus bijvoorbeeld je foto of email adres wijzigen kan nu heel eenvoudig.
  • De KNLTB ClubApp is nooit af. Er wordt continu hard gewerkt aan het toevoegen van nieuwe functies.

Inloggen
Via het mailadres wat bekend is bij de club hebben nieuwe leden een email uitnodiging ontvangen voor het gebruik van de ClubApp. In dit mailtje staat het verenigingsnummer, je bondsnummer en de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen. Het verenigingsnummer en je bondsnummer staan ook op je (digitale)tennispas.

Wachtwoord vergeten?
Dit kan je zelf resetten door in het inlogscherm van de App op ‘Reset mijn wachtwoord’ te klikken, dan wordt er een mail verstuurd naar jouw geregistreerde e-mailadres.
Mocht je er niet uitkomen, stuur dan een email naar [email protected], dan helpen we je verder.

De pagina ‘Home’ binnen de ClubApp is de plek waar je een overzicht hebt van alle clubactiviteiten die relevant zijn voor jou. Hier staat jouw persoonlijke toegangscode voor het hek en het clubgebouw. Er staan de bardiensten waarop jij je hebt ingepland en ook worden hier je baanreserveringen getoond. Verder de gehele club agenda.

Tennisbaan reserveren
Via de pagina ‘Spelen’ kun je van tevoren een baan reserveren. Allereerst zie je een overzicht van alle banen en reserveringen. Als er een rondje staat met een streep, betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Het plusje in het groen betekent dat je op die tijd een reservering kan maken. Zodra je hier op klikt, kom je in de volgende pagina waar je alle informatie kan invullen. Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kan je in de ledenlijst zoeken naar een speler of kan je kiezen uit één van jouw tennismaatjes. Je kan hier ook een niet-lid als introducé toevoegen. De prijs wordt automatisch toegepast.
De speeltijden zijn hier nog aan te passen. Klik nu op reserveren (en betaal indien je tennis/padel partner een introducé is).

Club
In de club pagina vind je alle informatie over de club zoals het laatste nieuws, de agenda, je bardiensten en algemene club info.

Meer...
Er is nog veel meer te vinden in de club app. Via deze ‘meer’ pagina kan je je speelsterkte en bondsnummer zien en bijvoorbeeld je profielfoto, telefoonnummer of emailadres veranderen. Je vind hier ook je digitale ledenpas en QR code.

Verdere informatie over wat je allemaal met de KNLTB ClubApp kunt doen, zie je op de website https://www.knltb.nl/clubapp
Benieuwd naar de KNLTB ClubApp? Bekijk hier het filmpje