Informatie voor onze nieuwe leden

Hartelijk welkom nieuwe leden

Om te kunnen tennissen (volgens het Park en Baan Reglement) dient men in het bezit te zijn van een officiële K.N.L.T.B. ledenpas.  Deze pas is ook digitaal te vinden in de KNLTB ClubApp. Na het invullen van het digitale aanmeldformulier (zie pagina Lid worden ) krijg je van de penningmeester een factuur en van de ledenadministrateur krijg je het verzoek om een pasfoto in te leveren (evt. digitaal) voor het KNLTB pasje. Als er betaald is kun je met de KNLTB-pas een baan afhangen.

Wanneer we een nieuw lid mogen verwelkomen bij LTC Keenenburg wordt er ook zo snel mogelijk een KNLTB pas aangevraagd. (per 2024 worden er geen fysieke passen meer uitgegeven). Er staat een toegangscode voor het hek en clubgebouw in de ClubApp bij de keuze HOME. Via de optie SPELEN kan je banen afhangen als lid en onze mooie banen proberen.

Bardienst: ieder lid dient bardienst(en) te draaien tenzij er (voldoende) andere taken worden vervuld binnen de vereniging. Als een lid halverwege het seizoen lid wordt is de bardienst moeilijk in te passen (omdat alles dan al ingevuld is), dus een nieuw lid heeft het eerste jaar geen bardienst. Lees de pagina over de LTC bardienst.

Een makkelijke manier om banen af te hangen is via de KNLTB.Club app voor mobiele telefoon of tablet en is te downloaden in de IOS App store en Android Play store. Ook veel informatie, nieuws, competitie en nog veel meer is daar te vinden. Wat kun je er allemaal mee doen? Lees hier alles over de Club App

Tijdens toernooien heb je geen pas nodig. Met tossen wel, hier kan en mag iedereen aan meedoen, hoef je niemand te bellen en leer je snel andere leden kennen. Alle pasjes worden voor senioren iedere donderdag avond van 20:00 uur tot 23:00 uur geschud en ingedeeld voor gezellige partijen van steeds 30 minuten. Natuurlijk wordt er na afloop ook nog gezellig een drankje gedaan. Er is zo toch geen reden meer te bedenken om niet gezellig mee te komen doen? Tot donderdag!

Wil je competitie spelen, dan heb je ook je (digitale) tennispas nodig. Neem contact op met de Vereniging Competitie Leider. Om de tennistechniek toch enigszins onder de knie te krijgen, is het aan te bevelen tennislessen bij één van onze gediplomeerde trainers van &Tennis Academy te nemen.

Je ziet het, informatie genoeg. Neem gerust een kijkje op de overige gedeelten van onze website. Bij aanmelding wordt je emailadres gebruikt voor het ontvangen van de nieuwsbrieven, je krijgt hiervan vanzelf bericht. Alle informatie wordt namelijk via email verstuurd en op de website/ClubApp geplaatst.

Wij hopen dat de nieuwe leden door het lezen van deze informatie zich snel thuis zullen voelen bij onze vereniging en dat diegenen die zich eerst willen oriënteren na lezing zeggen: “Wij willen graag lid worden van deze tennisclub”.

Mochten er tijdens het lezen vragen bij u opkomen, schroomt u niet een van de bestuursleden te bellen, zij leggen u graag een en ander nader uit.

Bestuur en ledenadministratie LTC Keenenburg

Veel tennis plezier