Tossen op donderdagavond

Alle tennispasjes op tafel geschud, en elk half uur gaat de bel voor een nieuwe ronde. Dat is in een notendop het tossen op de donderdagavond.

Een gezellige avond waarop iedereen die het leuk vind om een balletje te slaan, ongeacht het niveau, van harte welkom is om mee te doen. De eerste ronde start iedere donderdag om 19:30 uur en elk half uur gaat de bel en worden de pasjes opnieuw geschud.

Je kunt dus ook nog even rustig de kinderen op bed leggen, of opruimen thuis en later instromen, geen probleem. Ook het excuus dat anderen het vast niet leuk vinden om tegen iemand te tennissen die nog niet zo lang speelt, gaat niet op. De toss-avond is voor iedereen, maakt niet uit welk niveau. Iedereen die op donderdag komt tossen weet dat en vindt het alleen maar leuk als zoveel mogelijk leden meedoen.

Tijdens het seizoen (van 1 april tot en met 31 oktober) is het in principe, bij goed weer, elke donderdagavond tossen. Alleen tijdens de clubkampioenschappen en het open toernooi niet. Buiten het seizoen wordt er, nu we all weather banen hebben, vaak ook nog gewoon door getost. Houd de weersverwachting en de webcam op de website in de gaten en kom gezellig meedoen.

Natuurlijk wordt er na afloop ook nog gezellig een drankje gedaan. Er is zo toch geen reden meer te bedenken om niet gezellig mee te komen doen?
Tot donderdag!