Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van LTC Keenenburg! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen
2/2 Overig
>

Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via dit online aanmeldformulier (het Bondsnummer dient leeg gelaten te worden)

In dit formulier kan je direct een foto uploaden. De foto dient tenminste 300 (breed) x 400 (hoog) pixels groot te zijn, groter is geen probleem. Het lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch en stilzwijgend verlengd, tenzij je vóór 1 december opzegt.
Nieuwe leden betalen eenmalig het inschrijfgeld voor senioren. Junioren betalen geen inschrijfgeld.

LTC Keenenburg heeft een privacyverklaring. Deze kunt u op de website lezen. Bij het inzenden van het formulier gaat u akkoord met deze privacyverklaring.