Dat is toch niet eerlijk!

15 februari 2023

Als bestuur zijn we een aantal keren aangesproken door leden dat tot hun ergernis er nog steeds leden zijn die 2 speelmomenten achtereen reserveren. Dit ook met name op de ‘primetime’ tijden. We vragen hierbij dan ook aan iedereen om elkaar daarop aan te spreken, soms heeft nog niet iedereen de juiste informatie ontvangen en is het niet altijd moedwil.
We zetten daarom de regels nogmaals op een rijtje:

• Een enkelspel reserveer je voor 30 minuten. (Dit is niet anders dan bij het afhangbord.)
  • Een dubbelspel reserveer je voor 45 minuten. (Dit is ook niet anders dan bij het afhangbord.)
  • Het is dus NIET de bedoeling om twee keer 30 minuten, of twee keer 45 minuten achter elkaar te reserveren. Dit kon bij het afhangbord ook al niet! Hiermee blokkeer je de mogelijkheid voor anderen om ook te kunnen spelen op het door hen gewenste tijdstip.
  • Ook is het NIET de bedoeling om vier keer achter elkaar op een andere baan te reserveren, zodat je  langer kunt tennissen dan de afgesproken 30 of 45 minuten. Of welke andere ‘creatieve’ optie dan  ook, is niet de bedoeling. Na het spelen veeg je de baan  en ga je weer naar huis.
  • Mochten er op dat moment banen vrij zijn, dan kun je opnieuw een reservering maken via de app. Dan ook weer voor 30 minuten of respectievelijk 45 minuten bij dubbel

Je reserveert vooraf dus maximaal 1 speelmoment en wanneer na je tennispartijtje blijkt dat er nog een baan vrij is mag je opnieuw reserveren. Of je speelt door totdat je wordt afgehangen bij voldoende ruimte.

We hopen dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid hierin neemt en rekening-houdt met andere leden die ook op de gewilde tijden willen tennissen. Samen moeten we het doen.

Met vriendelijke groeten,
Bestuur LTC Keenenburg