De Maarten Bolte Bokaal 2010 gaat naar

21 maart 2010

Op donderdag, 18 maart jl. werd tijdens de 17e Algemene Ledenvergadering voor de 4e achtereenvolgende maal de “Maarten Bolte Bokaal” uitgereikt, alsmede de daarbij behorende oorkonde.

Deze prijs werd in 2007 in het leven geroepen voor die leden in de vereniging, die een buitengewone vrijwillige inzet hebben getoond.  In 2007 werd de bokaal uitgereikt aan de toen aftredende bestuursleden Lia Verschoor, Henk Kroon en Maarten Bolte. In 2008 aan Aad Kester en 2009 aan Arnold Arkesteijn.

Lia, Henk en Maarten hadden gedrieen de taak om de bokaal in 2010 uit te reiken en de bokaal gaat dit jaar naar Walter v.d. Sloot of te wel de webmaster van de LTC Keenenburg (www.ltckeenenburg.nl).

De manier waarop Walter de website en alles daar omheen, de laatste jaren heeft onderhouden en verder heeft uitgebouwd getuigd van grote kennis van zaken.

Deze site en nieuwsbrieven zijn onmisbaar geworden voor de vereniging en geeft een ieder toegang tot bijzonder veel informatie , waarbij alles zeer overzichtelijk is.

Er is dan ook de afgelopen jaren een moment geweest dat de site een 3e plaats in nam in de top 5 in zijn soort.  Waarmee aangetoond dat deze trofee op zijn plaats is.

bokaal2010

Goeten,