De Maarten Bolte Bokaal 2015 gaat naar

01 april 2015

……Allardt Stoffels en Aad Boks.

Het blijft voor de commissie altijd een heel moeilijke keuze om de juiste persoon eruit te filteren voor deze prachtige en eervolle prijs bij onze club. Er zijn zoveel mensen die jaar in jaar uit zoveel doen voor ons clubje. Of soms juist in een specifiek jaar! Het was dus helemaal niet eenvoudig voor Henk, Ruud en Ondergetekende om een persoon te kiezen. We zijn dan ook niet over een nacht ijs gegaan. In de laatste sessie achter gesloten deuren, hadden wij alle drie nog een lijstje met 5 ideale kandidaten voor deze prijs op papier staan. Ik zal u de details besparen maar na 1uur en 43 min hebben wij besloten dat niet 1 maar 2 personen onze club naar een veel hoger plan hebben gebracht met hun inzet.

Zowel Allardt als Aad hebben 8 jaar deel van het bestuur uitgemaakt. Een als hoofd facilitair (Al) en een als secretaris (Aad). Allebei met hun specifieke eigen stijl. Allardt met flair, punctualiteit, gedrevenheid, organiserend, coördinerend en plannend. Altijd aanspreekbaar en doortastend om zodoende alles op rolletjes te laten verlopen.

Aad rustig, verzorgd, op de achtergrond, regelend, compromissen zoekend, wegend, en toch koersbepalend en kritisch. Een stille werker, een uitvoerder. Altijd beschikbaar.

Deze kwaliteiten zag je ook terug bij de bouw van het nieuwe clubhuis. Allardt leunend op een bezem, organiserend, coördinerend en plannend en regelend. Aad in een  greppel ijs met blote handen verwijderen voor het leggen van nieuwe leidingen zonder morren een echte doener. Hij kan je ook precies vertellen hoeveel stroom we verbruiken in het clubhuis, en hoe de temperatuur curve van het clubhuis is en hoe hij moet worden bijgesteld. Een manusje van alles.

Daarnaast zijn beide heren ook nog actief in de afsluitdienst, inzetbaar bij festiviteiten en allerlei hand en span diensten. Allardt is ook nog “hof”leverancier van allerlei soorten “papier”(toilet, handdoekjes, servetten, prullenbakjes enz.)

Als laatste mag niet onvermeld blijven dat deze heren ook deel uit maken van het legendarische K2 team (voorheen K3) en dus ook tennissend hun steentje bijdragen aan deze club.

De bokaal is hun van harte gegund heeft de commissie in al hun wijsheid besloten.

Een groot applaus voor beide Heren.

Henk, Ruud, Hans