De Maarten Bolte Bokaal 2018 gaat naar

16 maart 2018

……Kees Damen.

Degene die dit jaar de eer heeft om de MBB in ontvangst te nemen is een lid dat vanaf het eerste uur de vereniging heeft gesteund.

* Iemand die niet over 1 nacht ijs gaat, maar alles weloverwogen en met passie doet.

* Iemand die vanaf het eerste uur, in de oude kantine al, in het vaste barschema zijn uurtjes meedraaide.

* Een persoon die daardoor al snel met zijn persoonlijkheid sfeer weet te creëren, aan de bar en op de baan.

* Al jaren een vaste waarde is op de Toss avonden en de zaterdagavond competitie in leven houdt.

* De speciale vaardigheden liggen echter op het technische vlak, en dan bedoelen we niet die smerige ballen rechtdoor in de tramrails !!!, maar het professionele advies op gebied van installaties en elektra. (neem bijv. ook nu het alarm)

* Speciaal tijdens de voorbereidingen van en gedurende de bouw van het nieuwe clubhuis heeft hij het bouwteam enorm ondersteund met raad maar ook met heel veel daad.

* Geen probleem bleef onopgelost, met onvermoeibare energie zocht hij altijd naar de oplossing. (story proefsleuf)

* Ook heeft deze persoon een actieve rol binnen de afsluitdienst, is eindverantwoordelijk bij feesten en partijen.

Kortom, iemand die meer dan verdiend in aanmerking komt voor de prestigieuze Maarten Bolte Bokaal 2018

Wij zeggen dus Kees Damen steek de kaarsjes maar aan, het is jouw avond. Gefeliciteerd.

Allardt en Aad