De Maarten Bolte Bokaal 2020 gaat naar

17 oktober 2020

… Lex Rutgers en Marian Hoogendijk

Voor de derde keer in de geschiedenis van de Maarten Bolte bokaal wordt deze bokaal dit jaar uitgereikt aan een duo. Het is een hij en een zij. Samen zijn zij een geolied team dat zich op vele vlakken inzet voor onze tennisvereniging.

Als je de balans opmaakt tussen het aantal uren op de baan en het aantal uren dat dit duo zich inzet voor onze club dan slaat de balans ‘by far’ uit naar hun inzet voor onze tennisvereniging. Dit duo is steeds vertegenwoordigd bij vergaderingen over activiteiten, staan met plezier lange avonden hun mannetje achter de bar én organiseren de jaarlijkse pubquiz; die niet alleen gezellig is maar ook nog eens voor buitengewoon hoge inkomsten zorgt.

Ook zijn zij betrokken bij de barcommissie om ervoor te zorgen dat de drankvoorraad ons niet in de steek laat. Het is mede aan hém te danken dat we een goede geluidsinstallatie hebben voor een gezellige stukje muziek in ons clubgebouw. Zíj gaat zich ook nog eens inzetten voor ons jaarlijks open toernooi. Híj vermaakt bejaarde mensen met muziek tijdens hun bezoek aan onze vereniging tijdens het open toernooi en is medeorganisator van de gezellige wijnproefavonden. Het was slechts een greep uit al hun activiteiten voor onze vereniging.

Het is dus meer dan verdiend en een waar genoegen dat we vanavond de jaarlijkse Maarten Bolte bokaal gaan uitreiken aan dit geweldige duo Lex Rutgers en Marian Hoogendijk die heel veel betekenen voor onze tennisvereniging.

Maarten Bolte bokaal kiescommissie 2020
Charles Boks en Kees Damen