De Maarten Bolte Bokaal 2023 gaat naar

23 maart 2023

....Bert en Jacqueline

Vrijwilligers van de club, maar ook tennissers bij de club. Verlies komt in hun woordenboek niet voor. Geef je een bal uit die in hun ogen in is, vertellen ze op hun Haags wat zij ervan vinden.

Bert, zorg jij ervoor dat je ook nog weleens thuis bent, want volgens mij ben jij deze week 6 van de 7 dagen op de tennis. Jacqueline houd jij Bert een beetje in de gaten?
Bert is regelmatig in de keuken of achter de bar te vinden en ook doet hij daarvoor de inkoop. Als er een weekendtoernooi is of het Open toernooi in oktober, of een Pubquiz met 100 man/vrouw zoals vorige week....Bert zorgt ervoor dat er aan eten geen gebrek is. Een schaal Nacho's, een broodje gezond of iets uit de frituur, hij draait zijn hand er niet voor om.
Ook zorgt Bert met zijn bedrijf glasbewassing voor sponsoring van de club en doet hij geheel vrijblijvend de ramen van het clubgebouw zodat wij naar buiten kunnen kijken. En als hij dan nog een uurtje over heeft, staat hij op het dak om de zonnepanelen te wassen zodat wij een nog groenere club kunnen zijn.

Jacqueline, LTC Keenenburg vervult ook haar maatschappelijke functie. Dat doen we op verschillende manieren: onderdak voor het Kickertje, leuke activiteiten voor de Zonnebloem, maar al jaren lang zijn wij gastheer/vrouw voor twee mooie festivals in ons dorp: Schippop en Meadow. En dat gaat niet zo maar. Daar komt veel bij kijken.
Al jaren is zij de verbindingsofficier naar deze organisaties, tot grote tevredenheid en vreugde van beide partijen. Maar wel met het mes op tafel. En op de dag van Schippop zelf staat ze koffie te verkopen.
Daarnaast heeft zij jaren lang een bestuursfunctie vervuld als secretaris en staat ze altijd paraat als er in de bar of keuken bijgesprongen moet wrden.
De vrouw met de Haagse IJ, maar met vooral de Schipluidense charme.....Jacqueline.