Maarten Bolte Bokaal in het leven geroepen

24 maart 2007

Afscheid van de 1e Voorzitter en 2 bestuursleden

Maarten Bolte, de eerste Voorzitter van de tennisvereniging in Schipluiden stopt er mee. Hij geeft het stokje over aan de volgende generatie tennissers van de vereniging. Ook Lia Verschoor en Henk Kroon, mede oprichters en bestuursleden van het eerste uur stelden hun functie vacant op de Algemene Leden Vergadering op 22 maart 2007.

Het nieuwe bestuur heeft bij het afscheid van 3 bestuursleden besloten de “Maarten Bolte Bokaal” in het leven te roepen voor die mensen in de vereniging, die een buitengewone vrijwillige inzet hebben getoond. In 2007 werd de bokaal daarom uitgereikt aan de aftredende Lia Verschoor, Henk Kroon en Maarten Bolte.
Gedrieeen krijgen zij de taak om een lid te benoemen die in 2008 de prijs krijgt uitgereikt.

De oude en nieuwe voorzitter