Soorten lidmaatschap

LTC Keenenburg kent een aantal lidmaatschapsvormen. De belangrijkste zijn ‘senior lidmaatschap’ en het ‘dag lidmaatschap’ wat voor leden is die alleen overdag willen spelen.

Senior lidmaatschap
Het senior lidmaatschap is vanaf 18 jaar en ouder. Binnen het senior lidmaatschap heb je de keuze uit het gewone lidmaatschap en het daglidmaatschap

Dag lidmaatschap
Het verschil tussen een gewoon lidmaatschap en een daglidmaatschap is dat een daglid alleen op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur mag spelen. Dagleden mogen dus niet spelen in de weekenden en ’s avonds. Op woensdagmiddag zijn de banen gereserveerd voor de jeugd. Dagleden mogen wel meedoen aan toernooien en andere evenementen, ook als die in het weekeinde of op een avond georganiseerd worden.

Jeugd lidmaatschap
Op woensdagmiddag zijn de banen gereserveerd voor de jeugd.
Voor de jeugd zijn er twee verschillende lidmaatschappen;
* Jeugd t/m 11 jaar   en   * jeugd vanaf 12 t/m 17 jaar

Ondersteunend lidmaatschap
Voor leden die niet meer spelen maar wel de vereniging nog een warm hart toedragen en voor leden die enige tijd niet kunnen spelen (bv blessure, verblijf in het buitenland), kent de vereniging het ondersteunend lidmaatschap. Dit moet vóór 1 december per email bij de ledenadministratie worden gemeld.

Deze leden kunnen op ieder gewenst moment weer spelend lid worden. Zij betalen dan het restant van het seizoen aan contributie.
Ondersteunende leden zijn geen lid van de KNLTB en ontvangen dus ook geen pasje.

Proeflidmaatschap van 3 maanden
Met een proeflidmaatschap, dat elk moment kan ingaan, ben je voor 3 maanden lid. Daarna stopt het automatisch. Met een proeflidmaatschap mag je onbeperkt vrij spelen en mee doen met de KNLTB open toernooien. Competitie spelen mag niet.