Prinsesjestoernooi

LTC Keenenburg Schipluiden (Tennisbaan 1, Tennisbaan 2, Tennisbaan 3, Tennisbaan 4)
19-9-2023 09:00 - 19-9-2023 15:00
Lia Bernoster, Marga Keijzer, Saskia Tetteroo - Arkesteijn

Ook dit jaar organiseren we weer het Prinsesjestoernooi en wel op dinsdag 19 september. We verzamelen in het clubgebouw om 9.00 uur en starten eerst met koffie en thee. Om 9.30 luidt de bel voor de eerste ronde.

We sluiten de dag rond 14.30 uur met de prijsuitreiking. De lunch wordt door ons verzorgd. Heb je een allergie, laat dit dan ook even weten.

De kosten bedragen € 12,50 per persoon. Dit is inclusief de koffie met wat lekkers, de lunch en het drankje na afloop.

Aanmelden kan hier als je ingelogd bent. TIP: gebruik je KNLTB Club app en klik onderaan op de knop CLUB en dan kies in de AGENDA het prinsesjestoernooi.

Opgeven kan tot 15 september via de website/app!! Natuurlijk hopen we op een oranje zonnetje en veel deelneemsters !!

Tot 19 september !

Lia Bernoster - Saskia Tetteroo-Arkesteijn - Marga Keijzer